.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آیت الله محمدی لائینی:توجه به رویکرد انقلابی و جهادی در تربیت طلاب
نماینده ولی فقیه در مازندران داشتن رویکرد علمی، تهذیبی و انقلابی را در تربیت طلاب مهم برشمرد و گفت: طلاب باید رویکرد انقلابی داشته باشند.

به گزارش شمال نیوز،  آیت الله محمدباقر محمدی لائینی ظهر چهارشنبه در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید حوزه‌های علمیه مازندران با بیان اینکه در مازندران دو تا سه هزار طلبه مقیم در استان وجود دارد، گفت: طلاب در گذشته با رویکردهای علمی و تهذیبی تربیت می‌شدند.

وی با عنوان اینکه رویکردهای علمی و تهذیبی را باید حفظ کرد، گفت: باید طلاب با سواد، پرتلاش و جدی تربیت کرد از این رو باید آموزش و علم را جدی گرفت.

وی با اظهار اینکه اساتید باید نسبت به تقویت علمی اهتمام بخشند، گفت: مدیریت حوزه‌های استان و کشور برنامه‌های تحصیلات تکمیلی و تقویتی را در حوزه‌ها مدنظر قرار دهند.

آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه طلاب باید در مجامع مختلف علمی دنیا حضور یابند، تصریح کرد: علم محوری اولویت حوزه علمیه است و باید با زبان دنیا با جهان حرف بزنیم.

امام جمعه ساری با اظهار اینکه نیازمند رویکرد انقلابی در تربیت طلاب هستیم، گفت: در تربیت طلاب به رویکرد انقلابی نیاز داریم و باید به آن توجه ویژه شود.

وی با رویکرد انقلابی در تربیت طلاب را مهم دانست و گفت: تمام دشمنان در تلاش هستند که طلبه‌ها کاری به کار دنیا و آمریکا نداشته باشند.

وی با بیان اینکه بزرگترین خطر درباره بی تفاوت بارآوردن نسبت به مسائل نظام است، اظهار داشت: رویکرد انقلابی و جهادی مقوله بسیار مهم است زیرا تربیت کردن طلبه بی تفاوت بزرگترینن خطر محسوب می‌شود./مهر

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.095 seconds.